onsdag 24 mars 2010

Tack för din kommentar om livspusslet.

Framöver skulle jag vilja anknyta till till denna tankeväckande kommentar som jag fick under inlägget "Kontakt":

Hemmaliv. Intressant när du pratar om att få privatliv att gå ihop med jobbliv och socialt liv. Tror att du skulle kunna vara en ännu intressantare källa till detta... Du nämner bara dessa ämnen mkt ytligt så vi läser mellan raderna. Men: du är mamma, du är entreprenör, du är anställd (av din man vad jag förstått), du är en väninna och du är en hustru. Hur känns det att bo i ett främmande land och ha en partner som reser så mkt. Du reser mkt också. Hur får ni ihop detta med föräldraskapet och erat förhållande. Sådana saker tycker jag är intressanta och jag kommer till din blogg med förhoppningen att få läsa om det. Du berör dessa ämnen nästan aldrig och jag antar att det är ett medvetet beslut. Det enda du pratat om mer är ju jobb vs mamma grejen.... Men allt det andra! Kommer till din blogg för att jag hoppas läsa om dessa saker som jag själv diskuterat med kvinnor runt om i världen i samma situation (är själv i ngn slags parallell situation). Jag hoppas att du ngn gång pratar om detta!

Inga kommentarer: