torsdag 18 mars 2010

Nu när jag gjort nytta är det dags för nöje. Men hur orkar man med det?

* Två heldagar med möten för Barcelona International Network - Check
* Två sk. Clinical Visits med två olika delegationer till Telemedicine Clinic - Check
* Två föräldramöten på barnens respektive skola - Check
* Två middagar; en för 150 personer som jag arrangerar, en annan privat med några jag gillar - Check
* Köpa födelsedagspresent till två 40-års fester - Check

Om ett par timmar är det dags för den första 40-års festen. Jag är ett vrak just nu. Hur ska jag orka bli "sparkling" tills dess?

1 kommentar:

Maria Agrell, Barcelona sa...

Nämen hallå! Bättre kan ni. Inte ett enda tips.... Ställde samma fråga på Facebook:

Arwind: Champagne. Och ett snabbt skj*t. Det är precis vad hela Sverige behöver nu!

Carina: Ansiktsmask, bad o ett glas cava..................

Neetasha: Save some juice for saturday nite, I expect to see you in tip-top shape!

Charlotta: clarins beauty flash balm, askungekräm vars uppstramande effekt bara verkar i några timmar. Plus en stark drink, lite lösögonfransar och ljust rosa rouge!
Today at 18:46 ·

Malin: Går till Snös klädvisning! Det ska jag!

Jessica: Vilka toppentips du får Maria (inte för att jag tror du lär behöva dem ;-)). Jag tror själv jag satsar på Champagne, bad och den där Askungekrämen =). Ha en kul kväll!

Johanna: Är inte sparkling ditt utgångsläge i livet?

Martina: Konstigt nog orkar man alltid med party, drick sprit sa blir du pigg:)

Mattias: skumpa.

Pär Ulander: speed

JAG: Tack vänner. Underbara tips. Mina steg från vrak till (visserligen medelålders) pingla:

Dolly Parton på hög volym i badet. (Hon överröstade samtliga skrikande/bråkande/springande barn.) Tvätta håret, borsta tänderna, Touche Éclat, mascara, läppglans och så en Lisa Wixell klänning som gör varje kvinna sparkling.

Första drinken i baren: Mojito. Orkade party fram till midnatt. Sedan smög jag hem till sängen... Fast gosh vilket bra drag det var. De håller säkert på än!