onsdag 21 april 2010

Toys.


Nä men så trevligt... Jag tar rulltrappan ner och där står de här söta pojkarna och är heta på gröten. Kan omöjligt vara en bögparfym. "Målgruppen är män i åldern 30-40 som är stora och macho; som oss", sa Gabriel från Argentina och log brett. Jag tackar allra hjärtligast för att jag fick klämma på lite ungdomsmuskler (var ju tvungen att ställa dem på rätt plats framför kameran). Den vänliga parfympojken till höger i bild arbetar som livräddare i Alicante i sommar och tänk, vi som ska dit på familjesemester. Då kommer jag att känna mig extra trygg på playan.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, du är för kul :) Tantsnusk när det är som bäst.

Magdalena

Maria Agrell, Barcelona sa...

Almost too good to be true ;-)

Anonym sa...

Jag måste erkänna att jag avgudar din blogg! Då jag antagligen är i samma åldersgrupp som pojkarna...var fann du dem? ;)

Maria Agrell, Barcelona sa...

Tack snälla.

Dessa rara två finns i Diagonal Mar shoppingcenter.

Jag kommer nog att vara tvungen att handla mandariner (eller något som alltid går åt hemma) på Al Campo varje dag framöver. Naturligtvis flörtar de med alla, men det struntar jag i. För mig får de gärna ligga runt bäst de vill bara de är så där charmigt uppvaktande när tant Maria kommer gående.

Katarina sa...

Haha, så då blir det Diagonal Mar för mig imorgon. Jag har inte hunnit ta mig tid att åka dit ännu och behöver inhandla en present till min broder, så det får bli min ursäkt! ;)

Jag skulle även påpeka att "tant" känns som fel benämning på dig själv!

Maria Agrell, Barcelona sa...

Obs. Nedre botten! Hälsa från mig!

Gabriel fick inte mitt telefonnummer som hans kompis frågade efter (fick jag det sagt!), men däremot min bloggadress. Hoppas att han inte vet hur man använder Google Translate... Han kan engelska så jag vet inte hur jag ska förklara bloggrubriken om vi någonsin ses igen... Ha ha.

Katarina sa...

Underbart. Helt underbart! Haha, synd att de inte fick det. Via den vägen hade du kunnat vidarebefordrat mitt ;).

Skämt och sido, detta inlägg gjorde min smått tråkiga kväll väldigt mycket roligare! Tack!