torsdag 27 maj 2010

Kärlek vid första ögonkastet.


Jag håller i en iPad för första gången. Den är helt ljuvlig. Min blogg passar perfekt här. Jag känner mig hemma.

När jag kom hem som en tonårsdotter i natt hoppade jag ner och pussade på Jocke & Patsy. Jag stank säkert också. Ha ha. Nu har min älskade substitutfamilj åkt iväg och jag ska äta frukost. Imorse fick jag kramar av båda sönerna. Känns nästan som hemma. Fattar inte hur J & P bär sig åt förresten. Redan klockan åtta var tre barn och två vuxna ute genom dörren. Min egen familj borde gå på kurs i effektiva morgonrutiner.

Men så bor mina kompisar på Solsidan också. Här vet man ju att allt är perfekt. Det har jag sett på teve. Lite roligt att det är just här jag ser en iPad för första gången. Säkert ett krav enligt kvartersstadgarna ;-)

Morgonens låt: Charlie Winston – Tongue Tied

2 kommentarer:

Jolly sa...

Ah ha, I assumed this was yours.. Lesson lernt today, don't read a Swedish blog without Google translator,,,! I love slipy slidey devices so the iPad was a must, love moni xxxxx

Maria Agrell, Barcelona sa...

Ha ha. Yes, not mine.