fredag 28 maj 2010

Krocken sociala medier och möten IRL

Sprang in på Riche igår för att låna toaletten. Ja, sån är jag. Mötte en bekant och stannade för att säga hej. Men han hade inte tid att säga hej utan typ schasade iväg mig medan hans bordsdam som jag inte kände igen undrade hur det var med mig för vi hade tydligen setts på något mingel. Allt var konstigt. Hur som helst så säger min bekant att han lyssnat på min Spotify playlist tidigare på dagen. Jag undrade vad han tyckte. Nä, jag hade tydligen helt j-vla kass musiksmak, men han försökte mjuka upp det hela med att tillägga att han också lyssnar på musik som han borde skämmas över.

Häpp.

P.S. Just nu lyssnar jag på Maia Hirasawa – The Worrying kind
P.S. Min bekant är chefredaktör och idag ses vi igen på vernissage. Undras om jag ska ta honom i örat eller överlämna ett blandband?

Inga kommentarer: