torsdag 24 juni 2010

Helgdag.

Allt är stängt i Barcelona idag. Fast maken jobbar. Den sista gästen (ungen) från kalaset igår hämtas strax av sin pappa. Igår lyckades jag få alla föräldrar att skriva under en autorisation till slut och fick låna deras ID-kort. Brasilianska mamman glömde ta tillbaka sitt leg. och kom precis förbi och hämtade det, för de ska flyga till Sydamerika om några timmar. 

Jag borde försöka vila. Mina barn är också trötta. Fast barn som är trötta blir mer livliga än lugna. Dumt. 

Funderar på att boka boxningspass till eftermiddagen när maken kommer tillbaka. Behöver påfyllning av energi. Och så tänker jag unna mig att boka hem massören ikväll - en kollega till hon som min make raggade upp för snart 4 år sedan... Min kropp behöver knådas. 

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Maria!

Nämnde ju Steve Jobs tal på Stanford härom dagen. Kom på en till favorit. Oerhört inspirerande av en man som visste att det var sitt sista framträdande. Randy Pausch "Achieving Your Childhood Dreams".

http://www.youtube.com/watch?v=ji5_MqicxSo

Trevlig midsommar!

Fredrik G

Maria Agrell, Barcelona sa...

TACK! Bra. Trevlig midsommar :-)