fredag 23 juli 2010

Se Lisas fina klänningar och kolla samtidigt in var jag hängde idag.

Lisa Wixell fashion designer.

Rodrigo har filmat denna reklamfilm med Lisas klänningar. Bra eller hur? 

Jag var faktiskt här idag också. I Rodrigos studio. Så jag gick in genom samma port, åkte samma industrihiss som denna modell, men såg inte alls lika snygg ut i fotostudion förstås.

Var där för att redigera program ett av Yunkers, Roney & Agrell tillsammans med Bruno. Min förhoppning var att pigga upp mig efter min i övrigt förnedrande jobbdag. Men tyvärr, det blev en sådär upplevelse. Jag kan konstatera att jag är skitdålig, töntig och ful i rörligt media. Måste allvarligt fundera på att hoppa. Eller också är det min PMS som talar... för just nu känns det som att jag passar bäst i en garderob.

Jesus, vad duktig jag är på PR också. 

2 kommentarer:

Anonym sa...

Äsch, skärp dig. Det är som att höra sin egen röst på band. Man låter som... en idiot. Eller Kalle Anka.

Du är säkert helt strålande. Låt bli att titta själv och lyssna på de runt dig istället. Mitt lilla piece of advice. :)

/fredrik

Maria Agrell, Barcelona sa...

Nja... men tack Fredrik!