torsdag 26 augusti 2010

10 år sedan...


Vårt bröllop på Marstrand 26 augusti 2000. Blev buren av mina killkompisar till kyrkan. Bra överraskning! Går med pappa Tomas in till kyrkan där Henrik och hans marsalkar Nicolas och Lars väntar. Våra systrar Frida och Christina är tärnor. Anna sjunger i kyrkan, Kiki läser en dikt, Claes spelar cello, min bror Mats har tonsatt en dikt. Tack. Efter vigseln skålar vi i champagne på två olika båtar. Henrik och jag hoppar emellan. 4 av vykorten som gästerna skickade upp med guldballongerna kom fram.

Vår bröllopsdag är den tredje bästa dagen i mitt liv. De två lyckligaste är de dagar våra söner föds.

Tack Henrik. Tack familj. Tack vänner.

6 kommentarer:

Evergirl sa...

Det känns som att man känner dig efter att ha följt din blogg så länge, så stort grattis på bröllopsdagen!! Hoppas festen i helgen blir precis så fantastisk som ni önskar!

Anonym sa...

HAPPY ANNIVERSARY!

The video sums you up-HUMOUR :))

Have a fantastic party!

Love your dress.

xxxx

Anonym sa...

Underbart!!!
jag hoppas verkligen att ni får det jättebra och om allt hemma hade funkat hade jag kommit ner!!

KRAAAAM

Anna E

Anonym sa...

VARMT GRATTIS PÅ ER 10-ÅRIGA BRÖLLOPSDAG FRÅN OSS PÅ VÅR 43-ÅRIGA BRÖLLOPSDAG!
Bibi & Björn

Jennifer sa...

Stort grattis till dig och Henrik! Hoppas ni får en härlig kärleksfest! Massa kramar till er och killarna! /Jennifer

Maria Agrell, Barcelona sa...

Tack.