tisdag 24 augusti 2010

Del 2 av 3.


Jag fattar att det är astråkigt att läsa om en fest - om man ändå inte är ska gå. Förutom Victoria & Daniels bröllop förstås. Jag älskade att se allt. Men det är ju inte riktigt samma sak som ett 10-års jubileum med ett okänt medelålders Svensson-par... Ändå, kan jag inte låta bli att dela med mig. Och några av er kommer ju!

Just nu sitter jag och försöker rådda ihop helgens partaj... Det blir 3 happenings som vi arrangerar under helgen med start fredag kväll och avslutning söndag morgon.

Om du bor i Barcelona så haka på del 2 av 3. Vi har beachparty lördag eftermiddag här! Platja Filipines i Viladecans. Idag bestämde vi vad som ska grillas, vilken sangria vi vill dricka och hur borden ska dukas. Lite i sista minuten, men det är som det ska vara när det blir bra! Spontant I like. Vi tar också med eget partytält, is och Cava till desserten...

Inga kommentarer: