söndag 22 augusti 2010

Sista natten.


Ikväll har vi haft några vänner på middag. Druckit Dagens och grillat entrecote (se bild). Jag var nog rätt tråkig och inte särskilt spirituell. Tror min kropp och sinne är en smula sliten. Kanske kan det bero på att vi drog till Café Opera på efterfest igår natt. Jag och Jockes alla polare dansade som tokar on the dancefloor. 40-åringar på grönbete. Men faktum är att Caféet var rätt out of date. Man inser att man inte är på stans hottaste place när vi gamlingar känner oss coolast på stället. (Naturligtvis är jag helt objektiv nu.)


Tack Agnes & Staffan, Jon-Karl & Helena, Jacob & Sara för att ni kom ut till oss i Skälby ikväll. Nästa gång lovar jag att vara roligare! Kram.

2 kommentarer:

JOHANS MODE sa...

Vilken underbar blogg du har! Jag fastnade direkt så fort jag kikade in och började läsa. Sökte efter lite bloggar hos Bloggportalen nämligen så kom jag in på din.

SÅ intressant och läsa om ett liv någonstans utanför Sveriges gränser också och en massa fina bilder! Jag vill själf flytta utomlands, efter gymnasiet. Har ett år kvar men sen vidgar jag gärna mina vyer!

Hoppas allt är bra! :)

/ Johan Hermansson
http://blogg.veckorevyn.com/johansmode

Maria Agrell, Barcelona sa...

TACK Johan. Roligt att ha dig här!

Framöver när sommarsemestern är slut blir det mer Barcelona och mindre Sverige.

Såklart du ska flytta utomlands. Om jag vore ung igen så skulle jag testa att bo i New York. Nu när jag har barn vore det inte samma sköna grej.

Heja dig och lev dina drömmar!