torsdag 19 augusti 2010

Varning.

Nu finns det risk för att ni inte orkar med mig och min blogg. Jag har precis tömt kameran på bilder och jag har en craving att lägga upp bilder från de fina möten jag haft. Förstår inte varför det ska vara så viktigt för mig att dokumentera vartannat steg jag tar. Speciellt i efterhand känns det ju helt menlöst. Vem kan rimligtvis vara intresserad av bilder på vänner jag mött? Egentligen. Ändå kan jag inte låta bli. Jag vill kanske på något vrickat 2.0-iga sätt visa min tacksamhet till människor jag tycker om. Så be aware nu kommer mina två senaste dagar i bilder. Scrolla snabbt ni andra om ni blir uttråkade.

2 kommentarer:

MaHi sa...

Tvärtom Maria, älskar dina inlägg, dom är underbart skrivna med mycket kärlek, humor, ögonblicksbilder tagna av en säker blick. Det är dessutom roligt att få en inblick i en helt annan "livsverklighet" än den jag lever i. So pls continue,

Kram Maria

Maria Agrell, Barcelona sa...

Det var väldigt vänligt skrivet. Tack. Kram.