söndag 3 oktober 2010

Födelsedagsbrunch made by Henrik.

3 kommentarer:

Tove sa...

Mums, det ser gott ut!! Lånar du ut honom?? ;D
Fast egentligen var det något annat jag tänkte på; Har tagit igen några inlägg och ser bla dina följare - 13 st! Är det inte lite konstigt med tanke på att sååå mååånga läser dig, faktiskt. Och du ligger högt på blogglistornas 10-i-topp. Jag vet heminrednings-, recept- och fotobloggar som har typ +50 följare och som inte är just den "där bloggen", som din är! Såg eloger i tidigare inlägg och måste hålla med! Förmodligen är du bloggvärldens Madonna, som alla gillar men få erkänner... Du är rolig och bjuder på både dig och din familj och det är alltid kul att se vad du har för dig! Kanske jag inte kommenterar dina inlägg så ofta (som idag) men det beror mer på mig :)
Hur som helst så är denna kommentar for your eyes only s a s och jag hoppas kunna följa dig länge än!
Abrazo calido de Tenerife!

Maria Agrell, Barcelona sa...

Jag gillar sannerligen jämförelsen med Madonna... men jag har ingen aning om hur jag ligger till i ranking och så.

Är tacksam för alla läsare jag har. Det brukar ligga på 10 000 i månaden ungefär.

Jag blir väldigt glad för kommentarer förstås! Särskilt snälla :-)

TACK.

Anonym sa...

I will steal that idea with the bacon,so Cool!!


Happy bunny

xx