fredag 22 oktober 2010

Jag har kommunikationsproblem.

Jag messade Patrick om lunch för tre veckor sedan. Fick inget svar. Jag messade Sara om snabbfika i Valencia. Fick inget svar. När jag pratar med Lovisa frågar hon varför jag inte svarat på hennes SMS. Jag fick inget.

Så jag ringer Patrick. Jo, han hade visst svarat, men jag återkom aldrig. Jag ringer Sara och hon undrar varför jag inte svarat på hennes svar. Hon hade dessutom fått bekräftelse på att hennes SMS kommit fram. Jag fick inget.

Så nu vet jag att bara typ var tredje SMS jag får kommer fram till mig. Men inte när, vad eller från vem.

Kristin ringde jag precis för att fråga en grej och hon svarar att hon messat det minst 2 gånger. Hjälp. Oerhört frustrerande.

Om jag inte svarat på något SMS du skickat så har jag inte fått det. Jag svarar alltid. Ring, maila eller facebooka om du vill ha tag på mig.

Inga kommentarer: