torsdag 30 december 2010

Tack 2010.

Alternativ åker bort av sig själv. Kan det vara en chimär eller börjar livet falla på plats? Året är snart slut och jag skymtar facit.

Kanske skriver jag en sammanfattning av 2010. Kanske. Det gjorde jag både 2007 och 2008 fast 2009 blev det istället ett nyårslöfte .

Årets höjdpunkt 2010 är helt klart vårt 10-års bröllopsfirande. Vi blev kära för 19 år sedan. Att jag/vi lyckas hålla ihop vårt äktenskap är något av det jag är mest stolt över. Förutom mina barn förstås. Vi sliter och drar åt olika håll, bråkar, utmanar, frestar ödet, ifrågasätter och hittar tillbaka till varandra. Om och om igen. Eller ja, om sanningen ska fram... i mitt fall är det att ingen annan vill ha mig ;-)

2011 ska det bli mindre velande, mer resor och ännu mer kärlek.

1 kommentar:

Anonym sa...

Låter som ett underbart år.
GOTT NYTT ÅR!
önskar
Bibi & Björn