onsdag 19 januari 2011

Dejt med Mr Four.

Idag har min nya kärlek fått följa med mig hela dagen. I sin lilla ask. Vi har gått på café. Det känns som en förälskelse före första hånglet. Jag är lite nervös för att jag ska vara för på när han väl kommer ut ur asken. Att jag bara vill tafsa precis hela tiden. Så jag försöker hålla på mig lite. Verka lite lagom intresserad. Inte alltför upphetsad. Är dock övertygad om att jag kommer att klänga på honom hela tiden när han väl kommer fram. Inte bra. Jag ska kämpa för att inte bli för uppspelt. Han får ligga kvar i asken några dagar till. Jag försöker visa mig oberoende. Tala om vem som bestämmer redan dag ett. Denna relation kommer att bli på mina villkor. Kapish?

2 kommentarer:

Carin i Málaga sa...

Jag är så avundsjuk! Smygprylgalen som jag är... Jag bytte upp mig genom vodafones poängsystem i juni, en vecka senare hade de fått in i-phone... Men nu fungerar min Sonyericsson lite lämpligt inte som den ska, måste skickas iväg för "servicio tecnico" och jag håller tummarna för att den inte ska gå att laga så att jag MÅSTE köpa en ny, givetvis med en massa extra poäng som jag får som plåster på såren!

Maria Agrell, Barcelona sa...

En sak som gör att jag kan prata med alla jag tycker om över hela världen när jag vill för inga pengar alls. Plus läsa tidningar, lyssna på radio, musik, blogga, chatta på Facebook och ringa helt vanligt. Det är så praktiskt. Risken för mig är att det är FÖR bra att jag inte får något annat gjort. Man måste verkligen skärpa sig så att online-livet inte tar över verkligheten.