fredag 28 januari 2011

God natt.

Nu orkar jag inte mer. Det får bli som det blir med resten...

5 kommentarer:

Anonym sa...

Så det är inte bara jag som flyttpackar mitt i natten till the bitter end? Hemskt att det alltid blir så; att det tar längre tid än vad man tror. Jag packade och städade som en galning in på natten, sjukt stressad då jag visste att planet till Barcelona skulle åka kl åtta nästa morgon.
Det var en himla pärs! Det som är bra när man städar är att man får ordning bland allt krims krams och dessutom hittar en massa roliga grejer som du verkar ha gjort.

Hoppas ni trivs i erat nya hus och område.
Själv har jag landat i Barcelona och är lycklig som en fågel om våren och har glömt helt den där jobbiga natten innan planet skulle gå.
/Elisabeth

Maria Agrell, Barcelona sa...

Har du flyttat hit?????

Anonym sa...

Japp!! Helt galet. Tog pick och pack och bara drog. Lika bra, längtade varje dag sedan jag flyttade hem. Läser på universitetet här nu.
Ser jag dig på stranden fotagraferandes tanter i vanlig ordning, kommer jag fram och säger hej.
/Elisabeth

Maria Agrell, Barcelona sa...

Det är klart du måste göra. Vi får ta en kaffe när vi kommit på plats båda två. Maila mig på maria(at)agrell.com.

Anonym sa...

Åh vad kul!! Absolut det gör jag.
/Elisabeth