tisdag 25 januari 2011

Horor.

När jag tog bilen till Castelldefels för att hämta flyttkartonger hos en vän så åkte jag som vanligt förbi hororna på väg C31. Idag såg jag 7 tjejer. Och en torsk som precis stannat. Han såg tjock, gammal och äcklig ut. Tänkte att en dag skulle jag vilja stanna med min kamera och dokumentera. Hallickarna är lite läskiga bara. Carin har skrivit bra om prostitutionen i södra Spanien.

..."en tredjedel av de spanska männen uppges någon gång ha varit med en prostituerad."

" Kunderna är män mellan 18 och 75 år. Det kommer alla sorter. Fula och tjocka som har svårt att hitta en tjej. Företagare som föredrar bordellen framför en klubb där det inte är samma diskretion. På helgen kommer ungdomarna. På dagen de gifta männen.

Bland kunderna finns läkare, poliser, präster, advokater. De gifta männen söker sig till bordellen för att de har äktenskapsproblem eller är översexuella. En del älskar sin fru och sin familj och skulle aldrig lämna dem. De vill upprätthålla fasaden. I det katolska Spanien är det värre att separera än att bedra sin fru."


Läs mer.

Inga kommentarer: