måndag 31 januari 2011

Vi säger farväl till våningen...

30 januari 2011.  HEJ DÅ. 

Det finns inte varmvatten i huset ännu. Ungarna är lortiga efter en helg utan dusch. Söndag kväll åker vi till våningen för att njuta varma strålar och ta farväl av vårt hem. Max har bott mer än hälften av sitt liv här och det är Teds enda hem.

Vi hade tagit med täcken och kuddar för att barnen skulle ha någonstans att vila, medan vi packar ihop det sista och skruvar ner den röda spotlighten som brukar få discobollen att gnistra i rött.

Ungarna somnar direkt efter sitt bad. Mitt på golvet.

Tack C/ Selva de Mar 18 för 6 fina år.

4 kommentarer:

Camila360 sa...

Jag blev sårad och hjärtbruten när ett stort problem uppstod i mitt äktenskap för sju månader sedan, mellan mig och min man. så hemskt att han tog saken till domstolen för skilsmässa. Han sa att han aldrig ville stanna med mig igen, och att han inte älskade mig längre. Så han packade ut ur huset och fick mig och mina barn att gå igenom allvarliga smärta. Jag försökte alla mina möjligheter att få honom tillbaka, efter mycket tiggeri, men alla till ingen nytta. Och han bekräftade det att han har fattat sitt beslut, och han ville aldrig se mig igen. Så på en kväll, när jag kom tillbaka från jobbet, träffade jag en gammal vän av min som frågade min man. Så jag förklarade allt för honom, så han berättade för mig att det enda sättet jag kan få min man tillbaka är att besöka en stavningskastare, för att den verkligen har fungerat för honom också. Så jag trodde aldrig på stavning, men jag hade inget annat val än att följa hans råd. Sedan gav han mig e-postadressen till stavningskastaren som han besökte. ogagakunta@gmail.com. Så nästa morgon skickade jag ett mail till adressen han gav mig, och stavningskraven försäkrade mig om att jag kommer att få min man tillbaka nästa dag. Vilket fantastiskt uttalande !! Jag trodde aldrig, så han talade med mig och berättade för mig allt jag behöver göra. Sedan nästa morgon, så förvånansvärt, min man som inte ringde mig de senaste 7 månaderna, ringde mig att han skulle meddela att han skulle komma tillbaka. Så underbart!! Så det var så han kom tillbaka samma dag, med mycket kärlek och glädje, och han bad om ursäkt för sitt misstag och för smärtan som han fick mig och mina barn. Sedan från den dagen var vårt förhållande nu starkare än vad det var förut, med hjälp av en stavningskastare. Så, jag kommer att rådgöra dig där ute om du har något problem kontakta ogagakunta, jag ger dig 100% garanti för att han kommer att hjälpa dig .. Maila honom på: ogagakunta@gmail.com

Unknown sa...

Jag heter Richard Jessica, jag är baserad i Texas, USA ... Mitt liv är tillbaka !!! Efter 5 månaders brutet äktenskap lämnade min man mig när jag var gravid. Jag kände mig som om mitt liv var på väg att sluta jag begick självmord, jag var emotionellt nere under en mycket lång tid. Tack vare en stavningskastare kallad ABO som jag träffade online. På en trogen dag, som jag surfar via internet, vittnade vissa om att han tog tillbaka sin Ex-älskare, vissa vittnade om att han återställer livmoderhalscancer, botar cancer och annan sjukdom, vissa vittnade om att han kan kasta en stavning för att sluta skilja sig och så vidare. Jag stöter också på ett visst vittnesbörd, det handlade om en kvinna som heter TIFFANY, hon vittnade om hur han tog tillbaka sin Ex-älskare på mindre än 2 dagar, så jag kontaktade honom och på mindre än 48 timmar min man som jag trodde att jag aldrig kan se igen kom tillbaka och be om förlåtelse, nu är vi lyckliga tillsammans alla tack vare DR ABO är han svaret på ditt problem. Du kan nå honom på hans email: Abospelltemple@gmail.com eller besök hans whatsapp 2348148487280.

Aiden olivia sa...

Jag skulle inte vilja köra någon med min kommentar och vittnesbörd men hellre vill jag att de ska behaga läsa min artikel så att de kommer att kunna hitta en lösning på det där brutna förhållandet. Månader sedan bodde jag ett ensamhetsliv tills jag läste en artikel på en blogg om Dr.Adodo och hans förmåga att återställa brutet förhållande och äktenskap. Efter att ha läst artikeln bestämde jag mig för att kontakta Dr.Adodo genom hans kontaktuppgifter såg jag på artikeln som är +1 661 704 3225 och hans e-postadress Adodospelltemple@gmail.com Inom några timmar som jag kontaktade Dr.Adodo fick jag ett samtal från min älskare söker ursäkt från mig.

Unknown sa...

Jag har bestämt mig för att jag ska spendera hela dagen på internet bara för att se till att många människor kan läsa detta mitt vittnesbörd om Dr.Adodo som är en kraftfull svart magisk stavningskastare, efter att ha övergivits av min älskare Jag var så ensam att jag bestämde mig för att gå igenom nätet för några relationer tips, jag visste aldrig att detta var vägen kartan som kommer att säkra min älskares återkomst. Efter att ha läst många tips om hur man återställer mitt förhållande på ett bättre sätt upptäckte jag att Dr.Adodo har mycket rekommendation än andra stavhjul, så med detta hade jag uppfattat att Dr.Adodo var rätt person för jobbet och jag kontaktade Dr.Adodo via hans email Adodospelltemple@gmail.com som jag såg på internet och jag var så glad att jag väljer Dr.Adodo eftersom hans arbete var 100% perfekt och stavningen tog min älskare tillbaka till mig med snabb lättnad.