söndag 24 april 2011

Apropå min hobby.

Jag har tappat fotosuget. Har det inte i mig längre. Försöker hitta tillbaka. Famlar. Mer missnöje än glädje. Inget blir som jag vill. Kan inte få till det jag vill uttrycka. Överhuvudtaget. Behöver kanske ny utrustning. Eller en workshopkick. Känns som att min fotonyfikenhet har slocknat. Kanske. Framför allt känner jag mig så jävla kass. Velar om jag ska bita ihop eller släppa taget. Borde kanske noncha ribban och bara rulla på. Kravlöst är roligare. Eller också sätta mig ner och öva slutartid, bländare, ISO etc och få in tekniken i ryggmärgen. Plus Lightroom. Med ny kamera? Trevar vidare.

4 kommentarer:

Anna L sa...

Neej! Ge inte upp! Du är ju för tusan på god väg!

Maria Agrell, Barcelona sa...

Tack för pepp! Jag har väl nått en utvecklingsplatå där jag stannat. Måste uppåt. Vidare. Ska försöka.

Anna L sa...

Ja tack!!

Maria Agrell, Barcelona sa...

:-)