måndag 18 april 2011

Påsklov.

Nu har vi semester. Trevligt.

3 kommentarer:

Sandra sa...

Hej! Jag fick en resa till Barcelona av min pojkvän i födelsedagspresent igår och vi åker nu på fredag för att stanna en vecka. Det hade varit superroligt om du vill maila mig på sandrabergstrm@hotmail.com om du har något bra tips på vad vi kan göra. Det finns såklart många turistsidor men det vore kul att höra från någon som bor där, om jag ens förstått rätt att du bor där?

Maria Agrell, Barcelona sa...

Hänga på Bogatell stranden, äta lunch på Bestial, ta en kaffe i Borne, drink på Omm, middag på El Parco, ytterligare en drink på Eclipse (W) innan ni dansar på CDLC. Typ så skulle jag spendera min dag om jag var turist i Barcelona. För tips till övriga dagar; se valfri turistguide.

Anonym sa...

Glad Påsk Maria!

Katarina