måndag 4 april 2011

Postproduktion.

En blogg ska skrivas direkt om den är bra. Precis exakt när det händer. Annars är det försent. Och här sitter jag och gör helt fel. "Efterbloggar". Berättar om helgen. Som om det vore något att berätta om när den redan är över. Men jag gör det ändå. Det har blivit en vana. Vad ska jag annars göra av alla bilder liksom. Jag orkar aldrig sätta in i vanliga fotoalbum och min blogg har blivit mitt eget anteckningsblock över vad jag gjort, så att jag inte glömmer inte samma sekund som det upplevs. Men jag förstår om ni tycker det är tråkigt med semesterfamiljebilder rabblade på varandra. Ska försöka vara lite mer resonerande framöver. Det är oftast intressantast. Tycker jag. Eller?

Just nu: Våra gäster Lena och Jonas har gått och lagt sig. Maken snarkar. Barnen snusar. Jag ska också strax gå och sova. Helgen har varit intensiv. Imorgon jobb jobb jobb. Sedan Stockholm. Längtar.

Inga kommentarer: