torsdag 21 april 2011

Yin och Yang.

Det finns de som säger att summan av ens laster är konstant. Jag gör en kaffe och ser ut över bakgården där jag precis oljat in hela trädäcket. Och värst av allt. I liked doing it. Det finns ingen hejd på min präktighet i det här huslivet. Jag måste åka och köpa lacknafta strax för att tvätta av händerna ordentligt. Som sagt, det här med laster. Jag känner mig som jungfru Maria i all denna ordentlighet, så jag borde nog börja knarka för att väga upp det här.

4 kommentarer:

Anonym sa...

TROLIGEN ÄR ALLA BUTIKER STÄNGDA ÄVEN I BARCELONA P G A SEMANA SANTA.
GLAD PÅSK !

Maria Agrell, Barcelona sa...

Nope.

Anonym sa...

HAPPY EASTER.

You just make me laugh SOO MUCH.

My son went to Barcelona two weeks ago and after one weekend he wants to settle there!!!

xx

Maria Agrell, Barcelona sa...

Lätt att bli förälskad i Barcelona :-)

Glad påsk!