fredag 28 maj 2010

Flyttar offline snart.

Sover sista natten här på Solsidan snart. Min kompis Lovisa flyger ner från Trondheim imorgon och då flyttar hon och jag in på hotell i city. Och där kommer jag inte att ha någon dator. Men tänk hur ska det gå för min stackars blogg då? Den blir lämnad alldeles ensam här. Ni får väl trösta.

Imorgon ska jag titta på Jens bilder på Kulturhuset och sedan se Oscars film på Söder. Jag har så duktiga vänner. Kommer nog att känna mig stolt. Kanske fäller en tår också. Sån är jag. Oscar & Jens är inte sådana. De bara är bra. Inget tjafs liksom. Håller inte på och ojar. Skryter aldrig. Jag däremot känner mig stolt som en mor. Fast jag bara är kompis. Måste komma ihåg att köpa med mig fina blommor. Vad gillar tuffa killar egentligen? Inte rosor va?

Inga kommentarer: