söndag 19 november 2006

Jag älskar Kjell.

Söndagskväll är happy afton hemma hos familjen Agrell. Efter att barnen somnade käkade vi entrecôte med sallad och smuttade på rödvin. Pusskalas i soffan. Sedan skrattparty i sängen framför senaste avsnittet av Mäklarna med Kjell Bergqvist och Cecilia Frode via SVT.se på datorn. En annan favorit är Söderlund & Bie. Ann är hur rolig som helst och var den allra galnaste bröllopsgästen när vi gifte oss på Marstrand 2000. Tänk att hon blivit trebarnsmor. Klart det blir bra TV.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Söderlund & Bie är mitt absolut favoritprogram - och jag har inte ens barn! Ann är helt underbar :-)

Anonym sa...

Ann är GRYM! När jag var yngre var hon chefredaktör på Vecko Revyn och jag gillade henne redan då. Jag kan inte låta bli att asgarva när jag ser henne på Söderlund & Bie.

Och Mäklarna... fantastiskt kul. Kjell Bergqvist är bäst, och att rollen är specialskriven för honom märks ju nästan. Bäst det med. :)

Anonym sa...

Min fru känner Mads Mickelsen!!!!