tisdag 21 november 2006

Tror jag ska sova lite mera.

Och vad gör jag här? Jag skulle ha varit hos min redovisningsfirma för 20 minuter sedan och hämta några dokument. Usch och fy.

Men jag har ammat, bytt bajsblöja, diskat upp i köket, tvättat kräkiga bebiskläder och snart ska jag duscha. Glamour life med andra ord. Fast det är mysigt också. Att pussa på lille Ted förstås.

Vid tvåtiden; lunch med Kristin som precis kommit tillbaka från Sverige. Det ska bli kul. Vill höra allt om Stockholm.

Och solen skiner. Som vanligt.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Oj vad söt lille Ted är!

Anonym sa...

Hej Maria!

Jag var lite nyfiken då jag fick följa "de sista dagarna" via Frida och Johan när de var här. Grattis till er båda! Han är verkligen jätte söt. :)

Hälsningar Linda & Tomas (Frida och Johans kompisar som bor i Barcelona)

Anonym sa...

Hej Maria.
Jag såg dig i HT idag, så då fick jag för mig att söka på ditt namn på Internet. Vad kul att hitta din blogg och se vad du gör nu för tiden. Grattis till lille Ted.
Många kramar från Anne-Mi