fredag 7 mars 2008

Håll tummarna nu.



Ted hade 38,6 i feber i morse. Vet inte varför. Han stannade hemma med mig i alla fall. Ikväll hade han ingen feber och var glad och nöjd. Har jag tur så är han helfrisk och dagisklar imorgon bitti. Hoppas det.

För då ska jag gå på Art Center Global Dialogues: Disruptive ThinkingPalau de la Música, som jag blev inbjuden till av Rudy De Waele. Thanks. Oerhört intressanta talare från hela världen. Det är tid för min hjärna att skapa nya nervbanor. Och Barcelonas borgmästare Jordi Hereu ska tydligen hälsa oss välkomna.

5 kommentarer:

Eva sa...

Ring om du behöver hjälp med något. Hoppas vi ser Ted på dagis idag!

Sara sa...

Oj, vad spännande det verkar (seminariet, inte febern). Det där kan nog verkligen få en att tänka i nya banor. Man kanske kan önska ett litet referat på bloggen? ;)

Anonym sa...

Hej,
tänkte bara höra om du har läst "The Shadow of the wind" av Carlos Ruiz Zafón? Såg den i min bokhylla idag samtidigt som jag var inne o läste din blogg o tänkte passa på att tipsa om den annars... Underbar bok som utspelar sig i Barcelona! Har du inte läst den så gör det... =)

Anonym sa...

Klart vi håller tummarna för både dig och Ted.
Farmor och Farfar

Maria Agrell, Barcelona sa...

Tack för tipset Smulan.