torsdag 6 mars 2008

Funderar på att rama in några av era kommentarer.

Anonym sa...
Hej, jag tycker din blogg är så underbar. Finns alltid folk som vill trycka ner andra, men dem är en minioritet och deras bloggar skulle säkert inga vilja läsa. Att du ändå fortsätter visar på din starka goda självkänsla. Du är bäst helt enkelt.

Malin sa...
Du är min idol. När jag blir stor vill jag bli som du (nästan ivf...)

Maria svarar...
Två så snälla kommentarer väger mycket mer än 20 elaka. Tack å tack. Mitt huvud blev plötsligt obehagligt stort.

4 kommentarer:

www.malinrocaahlgren.com sa...

me? inte förvånad om det var jag. var det jag? det var det säkert..

elaka kommentarer handlar ofta om 1.avundsjuka eller 2.att man inte förstår varandra vad man menar, eller 3.messed-up-typer som är så där dumma i all allmänhet.
så slutsats:
inget att bry sig om!

Maria Agrell, Barcelona sa...

Nä, det var en annan Malin. Utan länk till hemsida. Kolla själv; Under bloggen och relationer.

För du är väl redan lika vuxen som jag?

Anonym sa...

Här är en till som gillar din blogg skarpt. Förstår faktiskt inte varför folk klagar på den, tycker den är toppen! Det är ju ändå en privat blogg, inte någon "tidningsblogg" och då tycker jag att man skall skriva om precis det man vill!

Själv håller jag min egen blogg rätt anonym just pga kritiken, så jag tycker du är modig!

Anonym sa...

Det var inte meningen att vara så hemlig, jag trodde jag lämnat länk. Sätter mest ut bilder på min underbara lilla tjej så att familjen hemma i Sverige kan följa henne här på Teneriffa. Om jag vore lika bra som du skulle jag skriva en "riktig" blogg. Dessutom har jag inte tid att skriva,sitter jag vid datorn måste jag ju hinna läsa nyheter och din blogg.....