onsdag 22 juli 2009

I huvudet på Madonna.

Undras vad man tänker på när man står på en scen och showar inför hur många tusen människor som helst.

Nästa danssteg? Nästa sång? 

Oj då, jag adopterade visst en till dotter förra månaden, undras om någon kramar henne? Shit, vad synd att två scenarbetare dog i Marseille? Undras om jag ska ha sex med någon av dansarna? Synd att mitt äktenskap tog slut? Se mig, älska mig? Har min brorsa slutat knarka? Michael Jackson, trist att han dog? Ser mina ben sexiga ut nu? F-n vad coolt att jag står här och bara levererar, år efter år? Hur går den där texten nu igen? 

F-ck Jante. Jag är 50 och jag rockar fortfarande fett!

2 kommentarer:

TuvaMinnaLinn Vintage (a love story) sa...

Haha ha ha :)
Lovely

Anonym sa...

Haha så kul o så sant men samtidigt tragiskt.