fredag 22 oktober 2010

Fredag och det känns som veckan bara börjat.

Jag gillar när det flyter på, när livet bara rinner. Det ljuvliga flowet. Som förra veckan. När man inte behöver fundera, besluta, grubbla, leta. I det stora och i vardagen.

Just nu har jag en massa småfix. Tanden gick sönder - var hittar jag en bra tandläkare. Firmamiddag - måste rådda lokal. Ska skapa ny webb för nytt land - krigar om budget. Lillen fyller år nästa vecka - hittar ingen lokal. Har en kreativ julklappsidé - men vet inte ännu hur jag ska genomföra den. Kanske skapar det bara press. Vill så mycket, men jag hinner inte med mig själv ibland. Har ingen ro att vila.

Jag tappar trådar. Viktiga to do ramlar mellan mina ben. Tror jag. Vet inte. Har barnen novemberlov? Ingen aning. Flyttoron gnager. Obeslutade beslut är nästan det värsta. Det där malande ältandet.

I kroppen är jag matt.

Inga kommentarer: