fredag 22 oktober 2010

Stina.

När jag var ung ville jag bli som Stina Dabrowski när jag blev stor. Eller ville och ville. Jag visste att jag skulle bli som hon. Göra nära intervjuer med intressanta människor i teve. Det var min dröm i många år. Jag var övertygad om att jag skulle göra nyfikna närgångna ärliga porträtt och få folk att öppna sig utan att känna sig nakna.

Nu blev det inte så. Jag har visserligen nära möten med intressanta människor. Fast utan teve. Däremot har jag fixat så att Stina kommer hit till oss och föreläser i Barcelona. Man kan säga att vi blev brevväxlings-bekanta istället...

Ser fram emot att möta henne. Den 2 november. På poloklubben. Svenska tjejer i Barcelona är välkomna.

Läs mer och anmälan: Swea.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Spännande!! Kul att du får möta din "idol" :-)

Maria Agrell, Barcelona sa...

Jag har inga idoler. Känns osunt med kändis/fans kombon.

Däremot är Stina en förebild :-)