måndag 11 juli 2011

Utsikt från köket på mitt kontor.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Maria, det var länge sedan du fotograferade nakna män på stranden nu. Eller du skrev en gång om att du ville fota hororna i staden men inte tordes. Har du börjat komma av dig? Trodde inte det fanns något du inte vågade. ;)

Maria Agrell, Barcelona sa...

Ja, jag har börjat tappa hungern. Kan bero på att lillkameran är trasig. Repig lins och smuts på sensorn. Den stora för meckig att bära med varje dag. Kör iPhone bara. Måste nog köpa mig någon bra kamera. Plåtade mycket i Rom och New York. Men inte längre i Barcelona. Kan vara tillfällig svacka.

Amanda sa...

Hej! Jag är en 22 årig tjej som efter en månads spanska plugg i Barca hemskt gärna vill åka tillbaka då jag är fullkomligt in love i sta'n! Nu sitter jag här hemma i Suecia och har ingenting att förlora! Men hur sjutton vet man vart man ska vända sig till för företag om man vill ha jobb eller praktik, vad som helst! (om man inte kan så mycket spanska än)...Du som svensk i Barcelona kanske har något gyllene tips? :)

Trevlig sommar!

Maria Agrell, Barcelona sa...

Hej Amanda,

Testa någon bar eller något av de callcenters som finns här.

Lycka till.