måndag 7 april 2008

Hemlös deluxe.

Lämnade våningen i Åre igår morse klockan 9.00. Med feber och utan röst. Väntade hela dagen tills nattåget gick 12 timmar senare. Valde Werséns istället för parkbänken.

Nu är jag framme i ett regnigt Stockholm. Fortfarande feber. Kan prata pyttelite. Hes röst. Väskan på Stockholms Central. Flyger tillbaka till Barcelona i eftermiddag.

Längtar efter en säng och honungsvatten. Istället får jag nöja mig med en kompisfika på Grand.

Bildtext: Hej då kära Lovisa som höll mig sällskap halva dagen innan hon åkte hem till Norge igen.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Maria - Det är inte ett dugg synd om dig.

Face it, du hade skitkul krökade dig själv och alla andra snygga.

Lite halsont, feber och noll stämband får du räkna med, det kostar att ligga på topp.

Hem till värmen nu och kurera dig. Jag är avundsjuk.

Ps1. Sprang på en gammal TECare i helgen(Peter hm, hm efternamn? dock inte Aare. Kompis med Paul Hedman) Ds.

Ps2. Antar att jag inte var dum nog? Det här inlägget kändes ju mesigt Ds.

// mattias

Maria Agrell, Barcelona sa...

"krökade dig själv och alla andra snygga"

Ha Ha. Så sant.

www.malinrocaahlgren.com sa...

då har vi vart och flugit och festat och nu hemkomna båda2 igår. välkommen.