onsdag 25 november 2009

Carla + Woody kan bli intressant.

Frankrikes first lady Carla Bruni-Sarkozy har tackat ja till att medverka i Woody Allens nästa film.

– När jag blir mormor så vill jag kunna säga att gjorde en film med Woody Allen,
säger Carla Bruni-Sarkozy.

Carla Bruni, talangfull, vackrast, gift med en president och snart Woody Allens musa utan någon som helst tidigare skådespelarerfarenhet.

Man kan bara älska.

Jag gillar modiga människor. Folk som gör det som känns rätt innerst inne i magen och inte bara det som man borde eller det som förväntas. Och som struntar i vad avundsjuka människor kan tänkas säga för det snackas såklart om folk som vågar ta för sig.

Tror att en del upplever att de egna rädslorna och självupplevda begränsningarna kan lindras med elaka ord. Jag har väldigt svårt för skitsnack, läser inte skvallerpress och blir hellre inspirerad av stora själar som Mark Twain och Eleanor Roosevelt.

Och nu har också Carla Bruni seglat upp på greatness-listan.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Carla Bruni är kolossalt cool. En Jackie O av våran tid fast i Europa. Stilfull, konstnärlig elegant och mystisk. Har hennees skivor och jag älskar dom.

MVH

Elisabeth

Maria Agrell, Barcelona sa...

Håller med dig. En kvinna med klass.