lördag 20 mars 2010

10.


Kvällsprat: Vi har visst varit gifta i 10 år i augusti. Det borde man ju fira med en kärleksfest framåt sensommaren. Funderar nu på vad jag ska hitta på för inbjudningskort. Måste också leta reda på alla bröllopsgästers postadresser, så att folk hinner boka billiga flyg i tid...

Marstrand 2000 får bli Barcelona 2010. Vi hade redan varit ett par i 8 år när vi gifte oss. Jag tror det är viktigt för kärleken att skapa gemensamma minnesmärken i livet. Har man tur blir vi kanske nykära. Som på bröllopsdagen. När alla härliga minnen kommer tillbaka igen. Vardagslunk blir ungdomsförälskelse. Jag hoppas det :-)

6 kommentarer:

Rita sa...

Grattis snyggisar! Ni har haft spännande 10 ar tillsammans. Maste firas pa riktigt! (vi ocksa firar 10- arsjubileum i oktober, jag undrar om vi kommer att göra det i Budapest:))

Maria Agrell, Barcelona sa...

Tack.

Budapest... trevligt :-)

Mårten sa...

Mårten & Jessica Knutsson
Terrassvägen 7
SE-167 52 Bromma
Suecia

(Men det vet ni ju redan.)

Maria Agrell, Barcelona sa...

Puss Mårten!

Såklart jag vet. Inbjudan kommer :-)
Du är bäst!

Li sa...

Hej Maria!
Vad roligt att läsa och följa din blogg - ramlade på den av slump och har idag följt den lite bakåt och hittade detta inlägg.
Jag mins när ni blev ett par, du och Henrik. Så roligt att ni fortsatt hålla ihop. Jag och Mathias är också still going! Grattis till de 10!
Ktam till dig från Li i korridoren på stippan

Maria Agrell, Barcelona sa...

Ha ha. Hej Li. Det var roligt att höra från dig!!!! Ja, jag minns verkligen dig och Mathias. Ni var ju ett etablerat par redan då - och håller ihop ännu. Coolt!

Henrik och jag firar 18 år som par i sommar. Har fortfarande kontakt med Klas lite grand. Han hamnade på samma jobb som jag några år senare.

Hälsa Mathias!

Kram.