måndag 15 mars 2010

Min vecka.

Sitter ful, fet, finnig och osminkad på jobbet (PMS-symptom). Är helt matt och veckan har inte ens börjat. Tittar i kalendern och blir ännu mer matt.

Innan söndag ska jag hinna med: Två heldagar med möten för Barcelona International Network, Två sk. Clinical Visits med två olika delegationer till Telemedicine Clinic, Två föräldramöten på barnens respektive skola, Två middagar; en för 150 personer som jag arrangerar, en annan privat med några jag gillar, Två inbokade lunchmöten, Två 40-års fester, som jag vill hinna fixa mig någorlunda fin till och så köpa presenter till födelsedagsbarnen förstås.

Maken ska till England på jobb TVÅ gånger denna vecka, så det blir bara jag som lämnar barnen till sina respektive skolor.

Andas lugnt nu. In och ut.

Uppdatering: Mitt i veckan är lillens skola stängd en dag också. Oj.

1 kommentar:

Anonym sa...

På något sätt skönt att veta att det är inte bara jag som skapar dessa gala situationer med galet mycket att göra. En sak i taget och andas lungt var det ja.
Lycka till med allt.
/Elisabeth