tisdag 26 oktober 2010

Listan krymper.

Tar tag i to-do-listan på oklarheter. Först ut var att hitta en tandläkare... jag fann Emma Fortea i Sant Cugat, tel. 936 740 146. Hennes mamma är svenska, så hon talar skånska.

Jag har privat sjukvårds-försäkring hos AXA Winterthur och fastän jag inte ens hade med mitt försäkringskort, så betalade jag endast 40 Euro istället för 175 Euro för undersökning, lagning av en tand som gått sönder och borttagning av tandsten hos en tandhygenist.

En bloggare måste dessutom dokumentera... Malin som tipsat mig om Emma, fotograferade.

2 kommentarer:

Malin sa...

Grymt bra tips! Har med sjukforsakring via dem sa kanske ska ta tag i tandlakaren jag med ;)

Anonym sa...

Hej. Finns denna Emma fortfarande på plats o jobbar i Barcelona ? Dottern är där o skulle behöva tandvård så tacksam för svar 🤗