onsdag 21 november 2007

Och så tillbaka till verkligheten.

Idag fick jag en telefonräkning på 1816 EURO!!!!!!!!!

Istället för att fakturera för volym när jag hämtat och skickat mail så har Vodafone räknat tiden jag varit uppkopplad. Och min telefon är uppkopplad av sig själv 24/7, vilket med flatrate taxa blir maximalt 39 Euro i månaden, men eftersom jag inte beställt flatrate så har de dragit närmare 18000 SEK genom autogiro från mitt bankkonto.

Så nu ska jag ringa och försöka reda ut detta på spanska. Det kommer säkert att gå jättebra...

4 kommentarer:

la linda sa...

och herre gud! lycka till!!

Viktoria Löwenthal sa...

jesus christ (gud vad den där himlafamiljen blev överrepresenterad nu då!).

ja du, dividera med vodafone är ju...CXZCXZVFSDVX>CDRFSEC
har haft några samtal på min lott under åren.

Fan vad snöpligt efter en trevlig semester.

LYCKA TILL!!!!!

Anette sa...

Jag kan bara säga lycka till...och STÅ PÅ DIG!!! sen om de inte vill ta det på spanska vet jag av erfarenhet att de kan ta det på engelska ;)

Evergirl sa...

Hjälp!! Vilken mardröm! Är spanska telebolag som franska så har du en del diskussioner framför dig... Håller tummarna för dig!