tisdag 16 januari 2007

Längtar till Stockholm.

Om en månad åker jag till Stockholm. Jag har inte varit där på ett halvår. Ska bli jätteroligt. Har redan bokat upp massor med luncher, middagar och kaffemöten med mina vänner och bekanta. Hurra, vad det ska bli kul att träffa alla igen. Och så ska jag till mitt favoritgym Kroppskultur och köra några kampsportspass. Åh, vad jag har saknat det.

Ted får då äntligen se sitt riktiga hemland för första gången. Helt crazy att han aldrig varit i Sverige och att nästan ingen träffat honom.

Fast min man var i Stockholm på möte igår... och sa att vädret var helt vidrigt. Regnigt, blåsigt och det blir mörkt redan på eftermiddagen. Blä.

Fast när jag kommer i slutet av februari har våren redan kommit. Eller hur?

4 kommentarer:

Coola Morsan sa...

Det är strålande sol här idag. Stormen nådde inte stan. Jag tror vi hamnade i nåt stormöga. Ser ut så på stormgrafiken i alla fall. Det är otroligt ljust. Ingen blåst. Just idag.

Coola Morsan sa...

obs. Jag längtar snarare till Barcan.

Anonym sa...

Hmmm. ingen vår i sikte i Sverige. Kul, jag tränar också på Kroppskultur! :) Och jag vill allra helst till Barcelona!!

Anonym sa...

Vad härligt. Att komma tillbaka till sitt "riktiga" hemland ibland. Önskar att jag får uppleva den känslan. Haha, jag vill so not bo i Sverige.