tisdag 23 januari 2007

Nyfiken i en strut.

Cyklar i gymmet och tittar samtidigt på ett avsnitt av Prison Break. Längtar till varje pass, för jag är så nyfiken på vad som ska hända. Tränar nästan varje dag. Bra trick faktiskt.

Men så idag. Jag är en nyfiken liten figur. Kan inte hålla mig. Surfar in på Fox hemsida. Ikväll är det tydligen amerikansk säsongspremiär för Prison Break. Dessutom sänder de sjätte säsongen av min favoritserie 24 ikväll också.

Jag smygtittar på första delen av Prison Break säsong 2. På 22 minuter ser jag ett sammandrag av vad som kommer att hända under de 13 kommande avsnitten. Så dumt så dumt.

Några förslag på andra nerviga TV-serier som finns att köpa på DVD? Please. Annars blir det inget beachlife för mig i sommar.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Maria jag kollade runt lite på bloggportalen och jämförde kan det va så att din blogg i det forumet inte stödjer formatet. Kolla nån annan som bloggar på samma forum ifall deras senaste är med. Hos AB är det så att man skriver ner bloggportalens id på ett spec. ställe så att antal tittare räknas men det ser ut att funka hos dig.

Jag kollar vidare ifall nån annan vet..

By the way jag var in på din sida igår och skulle läsa men blev avbruten av ett samtal på kvällen och han inte läsa och dagen efter så var du på min sida. Lite roligt...*ler*

Här är det minus 13 grader idag och massa snö.. Alltså nära stockholm *asg* så du vet vart i sverige jag pratar om...

Anonym sa...

Sköna tips på bra serier(alla är dock inte nervpirrande):

Entourage
LOST
24
How I met your mother (komedi a la friends)

Pumita sa...

Ledsen, jag är urusel på att följa serier... det enda jag tittar på då och då är Cityakuten och Greys anatomy, men inget jag inte skulle överleva utan. ;) Brukar se nån bra film istället.

Anonym sa...

Menherrejee -den bästa teveserie, jämt, alla kategorier är Six feet under.

Inte nervkittlande på det där 24-aktiga sättet utan mer tankemässigt. En helt fantastisk produktion som lyckliga fortfarande inte sett. Finns i dyr dvdbox och snart sänds sista perioden här i Suecia. Caramba!

Anonym sa...

Grey's Anatomy, verkligen, men också nya Shark som just börjat gå i Sverige... Väldigt bra serie!

Berit sa...

Jag vill också rekommendera LOST,

De första säsongerna av Stargate var också bra, men de är ju gamla nu. Dean Anderson bär upp den serien

Lubella sa...

Jag är helt såld på Dexter. Vet inte om det finns nån box, men alla avsnitt finns på nätet.

Anonym sa...

Maria, The O.C såklart!!! 2000-talets Beverly Hills!! So damn good.
Grey's Anatomy - super!
Weeds - loves it! Heelt underbart skitkul!