fredag 12 september 2008

21st of September - The Peace Day

5 kommentarer:

Anonym sa...

Visste inte ens att det fanns en sådan dag, men nu är den nedskriven i min almenacka!


Nu är det så snart dags för mig att åka till Barcelona,äntligen! Det är första gången som jag åker dit och jag har frågat dig en del frågor förut och nu undrar jag om du kan rekommendera något bra internetcafe där man kan skriva ut?

Mvh
Annelie

Viktoria Löwenthal sa...

Ganska långt ner på rambla fanns tidigare ett 24h öppet café 8en sån där stor kedja, du ser det på håll) vet ej om det finns kvar men jag tror det. Akta bara, de är snabba på att ta dina prylar där trots vakter, aldrig väska på golvet eller vid sidan om dig.

Ha det så trevligt!

Maria Agrell, Barcelona sa...

Tack Victoria.

Ha det så roligt i Barcelona Annelie.

Anonym sa...

Tack Viktoria och tack Maria, ska bli spännande och kul att upptäcka denna stad :-)

Anonym sa...

Glöm inte att äta kass mat på Passeig de Gràcia... ;)