tisdag 30 september 2008

Stockholm.

Tack alla ni snälla som köpte min bok på Shenet i Kungsträdgården ikväll. Jag fick till och med signera, coolt. Tack.

Era skratt under mitt föredrag värmde gott. Och extra glad blev jag att ni gick fram till mig efteråt och sa att jag var rolig. Man försöker ju för det mesta. Men man blir stundtals missförstådd. Min humor går liksom inte alltid fram, inte i text, (läs: blogg) eller i samtal på middagar bland nya bekanta heller för den delen. Då kan det bli rätt tyst.

Så denna kväll ska jag leva på ända tills jag blir gammal. (Läs: imorgon när jag blir ett år äldre igen.)

P.S. Försöker minnas vem av mina vänner som i all välmening inför en viktig casting sa att jag inte skulle försöka vara rolig - för det är jag ju ändå inte. Så jag gick dit, var allvarlig och fick höra att jag inte verkar ha någon personlighet.

6 kommentarer:

Anonym sa...

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN!!
önskar
Bibi & Björn

www.malinrocaahlgren.com sa...

vi roliga och missförstådda kanske ska bilda en klubb? :))

Anonym sa...

Det var inte jag (om du nu skulle tro det...???)! Grattis på födelsedagen! Kram/Charlotte

Anonym sa...

Jag vill minnas att det var din man, Maria....;-) Cecilia

Nic's NEWs sa...

Jag som australiensare som har bott här i nästan 15 år kunde verkligen skratta MED dig igår. Det var himla kul och precis det jag behövde! Tack!

Och grattis på födelsedagen!

Maria Agrell, Barcelona sa...

Tack, nä, jag trodde inte det var du Charlotte. Inte heller maken. Men jag misstänker någon av hans vänner... de flesta av mina gamla brukar oftast gilla att jag är lite fööör mycket.

Och Malin, ja låt oss bilda klubb :)

Nic, stort tack för din positiva feedback. Jag har citerat dig.