söndag 26 april 2009

Tid.

Sedan jag skaffade min Mac går allt så fort. Jag behöver aldrig vänta på att datorn ska tänka klart. Nu har jag istället all den här tiden jag inte vet vad jag ska göra med.

Lillebror sover eftermiddagssömn. Storebror leker med en kompis. Maken pluggar (ja, han är överambitiös).

Jag har precis tränat, hemmet har någon redan städat och jag har tröttnat på min bok.

Vad ska jag nu hitta på?

Tror att jag måste planera några roliga resor och bjuda in till fest. Vad kan man annars hitta på en söndag? Plugga spanska...njae...

Kanske kan jag äntligen börja på nästa fotoalbum. Japp, det får det bli. Ciao och tack för "pratstunden".

1 kommentar:

Linda Bergstrand sa...

Hej Maria.

Jag vill skicka en inbjudan till dig att medverka i debatt på min blogg. Förutom du har även eu-parlamentariker, andra viktiga bloggprofiler, andra politiker och intressepersoner bjudits in till att i första hand diskutera ett ämne som av personliga själv just nu ligger mig väldigt varmt om hjärtat, nämligen "Eu i teorin och praktiken".

Jag ber att få tacka för din tid och hoppas att du tar dig en titt förbi bloggen.

All typ av information, tips eller synpunkter på det jag skriver eller det debatten berör tas gladeligen emot i kommentarsfältet.

http://lindabergstrand.wordpress.com/

Vänliga hälsningar,
Linda.