onsdag 28 juli 2010

Minigolf på Varvsberget.


Ted spelar minigolf med min pussiga mamma och jag undrar hur hon kan ha mindre rynkor än jag? Eftersom jag en gång i tiden fått plats inne i hennes mage så borde alla kroppens ålderstecken i rimlighetens namn först komma på henne! Min lilla B-kupa känns också ynklig i jämförelse med hennes F. Jag ser nog mer ut som pappa. Däremot har jag ärvt flera av hennes egenskaper tror jag; hetsiga temperament, intensiva närvaro och eldiga hjärta. Vi är jättetajta hon och jag, fastän vi bara har bott ihop fram till att jag var 7 år. Sedan dess har vi talat i telefon nästan varje dag... 30 år x 365 dagar.

Min mamma är toppen!

2 kommentarer:

Anonym sa...

You are so lucky an incredibly "rich"!
All my life all I ever wanted was my mum´s love and affection.
Never got it and never will.

Maria Agrell, Barcelona sa...

Yes, I am lucky. Love is everything. When you can´t get love from someone important... never give up!

Though parents from the beginning are everything, there are other good loving people out there in the world - it is never too late to for forgiveness and to let go of the past...