onsdag 5 december 2007

Tänk om man hade en 1-årings energi.

Jag minns inte exakt när jag senast hade 40 gradig feber - men jag vet med säkerhet att jag inte ville göra annat än att ligga i sängen och ta det lugnt. Förstås.

Tror ni det är samma sak för min 1-åriga son?

Nej, nej, när han har 40 graders feber tycker han det är det mycket roligare att dra ut alla kastruller och plastbyttor från skåpen i köket, rita med storebrors pennor på golvet och riva fram samtliga CD-skivor ut ur sina fodral. Såklart.

3 kommentarer:

Anette sa...

Ibland skulle man ge allt för att ha deras energi, orkar inte ens det din 1 åring gör i friskt tillstånd ;)

Fröken L sa...

Visst är det underbart med barn!?! Jag skulle också ge vad som helst för den energin, speciellt nu så här i höstmörkret när regnet öser ner.
Kram Dila

Maria Agrell, Barcelona sa...

Håller med er.