måndag 21 juni 2010

Tänk på mig kl. 19.30.

Ikväll lanserar vi vårt bolag Barcelona International Network på Gild. 70 gäster anmälda. Det sista på webben måste fixas till. Jag känner mig icke riktigt redo för vårt tal. Eller jag har inte börjat skriva ännu om jag ska vara ärlig. Vi ska filma också. Jag är nervös. Vet inte ens vad jag ska ta på mig. Borde jag shoppa kanske? Eller öva talet? Eller uppdatera webben? Eller käka lugnande? Eller allt på en gång?

Finns alltid en risk för Tourette när jag talar offentligt. Kan vilja höja stämningen med ett uttalande under bältet. Det skulle icke uppskattas... av någon annan än talaren själv. Fast tal på engelska är faktiskt lättare. Man skärper till sig lite extra automatiskt.

Håll tummarna för Carin och mig

Uppdatering: Nu 90 anmälda...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Fingers and toes crossed for you :)

Anonym sa...

Lycka till! Fast det behöver ni ju inte, duktiga människor. Om du håller inne med dina underbara skämt ska det nog gá bra....
Håller fingrar och ben korsade som fina flickor skall.

Kram
Lena

Anonym sa...

Vi tänker på dig!