onsdag 30 juni 2010

Grattis mannen.


Henrik fyller år idag. Jag fick en diamantring av honom på min 38 års dag i höstas. Idag får han 4 olika sorters te av mig i present. Karlar ska man inte skämma bort, då tappar de intresset.

Imorgon flyger han till Stockholms skärgård tillsammans med sina katalanska vänner Joaquim & Ramon och ska segla med Staffan, Jacob och Jon-Karl i flera dagar. Jag är sjukt avundsjuk. Jag älskar att åka båt. Saknar vår gamla Formula som vi brukade leva på förr om somrarna.

Då bodde vi på Riddargatan och kunde promenera en kvart ut till Djurgården där vår älskling låg i Navis hamn och bara väntade på att få åka ut på havet. Idylliskt somrigt.

När jag var gravid med Ted hyrde vi motorbåt en vecka och sov i naturhamnar. Det borde vi göra i sommar också! Vill ut till Lilla Nassa


På bilden är Max ett år äldre än Ted är nu. 

Inga kommentarer: