torsdag 1 maj 2008

Inte mjäll - däremot onda knän.


Hi hi. Update: Spegel igen.

2 kommentarer:

Agneta sa...

*hehe* - det var inte meningen att du skulle läsa det där, men erkänn att du i alla fall har chippat nagellack och skrattgropar i låren (om det inte är sant - ljug!!)
...och vad är väl ett liv i Barcelona - det är säkert dötrist....och jättetråkigt...och...och alldeles alldeles underbart...
/Agneta - bitter som vanligt

Maria Agrell, Barcelona sa...

Hej Agneta, jag använder inte nagellack och jag tittar sällan på mina lår. Antar att min kropp ser ut som de flesta andras som fött två barn och passerat 30.

Men tricket handlar om att fokusera på intressanta saker utanför den egna kroppen. Huvudsaken den funkar så är jag nöjd. Men som sagt, nu krånglar knäna och det oroar mig.

Och Barcelona är underbart, men det är kämpigt ibland att vara invandrare i Katalonien.