söndag 27 maj 2007

Återkomst.

Man vet att man börjar få konditionen tillbaka när man kan gå in i sitt kök, kliva över avfallet, titta på den överfulla diskbänken från middagsfesten kvällen innan och tänka;

"Åh, vad härligt att solen skiner idag. Jag tror jag tar en kaffe vid havet istället för att stå här och ha tråkigt"

P.S. Bifogar bildbevis för de som tror jag att jag tjejar mig och låtsas ha det äckligt omkring mig fast jag egentligen är en städneurotiker som smygstädar när maken sover eller som i fallet idag är ute på havet med några grabbar på en snabb motorbåt uppe i Costa Brava.

Uppdaterat en kvart senare:
Se så. Titta inte ned på skiten.

Titta upp.
...bara sätta på en diskmaskin först.

Titta ut.
...jag kan inte hålla mig. Torka, torka.

Skärp dig, ut o spring mera.

Ok, Medelhavet, jag kommer nu!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Er utsikt är underbar. Haha hoppas vi blir grannar någon dag! ;)

Anonym sa...

Duktig du är som kommit igång och tränat igen. Jag vill oxå! Än har jag ingen lösning för min lilla skatt så det får räcka med promenader.
såg att du svarat på min blogg.
Vi har oxå en MaxiCosi bilbarnstol som vi använder till vagnen, en svart. Har du sett de nya färgerna till Bugaboo:n? Beige och brunt t.ex Hur snygg som helt tycker jag och dessutom finns nu överdrag som inte är i fleece. Perfapuck, för det är lite opraktiskt med fleecetyg när man har hund, allt hår fastnar. Jag ska köpa det bruna nästa gång jag kommer till Corte Inglés.
Och du, ursäkta min D´s kaxiga kommentar ang. svar. Han är sån ibland...

Annika sa...

Vilken UTSIKT ni har!!! Underbar!
Med den utsikten skulle jag inte få mkt gjort, kan jag ju tala om.
Fniss...sådär kan min diskbänk också se ut. Händer rätt ofta, faktiskt...