lördag 5 maj 2007

Ingen nybörjare längre.

Min blogg firar 1 år idag.

Det har blivit 362 inlägg sedan mitt allra första.

Bloggen har mellan 2500-4000 besökare i månaden. Sammanlagt har 31 742 besökare surfat förbi sedan jag började mäta.

Flest antal besökare under ett dygn hade bloggen då jag diskuterade Bildt. Dagsrekord: 271 personer.

Fast själv tycker jag det är intressantare att skriva om utmaningar som utlandssvensk.

TACK för att Ni hälsar på inne i mitt cyberrum.

P.S. Och just idag slutar superbloggaren Linda Skugge att blogga.

4 kommentarer:

Eva sa...

Tack för att du skriver så bra!

Anonym sa...

Grattis på ett-årsdagen och TACK för all inspiration.

Anna Malaga sa...

Grattis till bloggen! och ¡Feliz día de la Madre!

Pumita sa...

Grattis på 1-årsdagen! :)
Själv fyller jag 2år nästa vecka.