söndag 27 maj 2007

Är det så det är?

Jag har en killkompis. Han är snygg. Mina barn älskar honom. Han är rolig. Han får ligga med en massa tjejer. Men av någon anledning har han inte riktigt hittat den rätta ännu.

Senast vi sågs berättade han om varför det tog slut med hans förra flickvän, nej inte henne han träffade för ett år sedan, utan den nya, alltså.

Min singelkillekompis:
Och då sa jag till henne; "varför lever du ditt liv hela tiden inne i ditt eget huvud?"

Jag:
Hur menar du?

Min singelkillekompis:
Ja, men hon ältar allt om och om igen och vänder och vrider på saker - i sina tankar inne i sitt eget huvud och sedan vill hon prata om allt det där - istället för att bara vara och göra roliga saker tillsammans.

Jag:
Jaaaa. Och?

1 kommentar:

Pippi med Damp sa...

hahaha hmmm kan man inte göra både och lixom? Fundera och prata och göra roliga saker?

Va hääärligt det låter att bli kär om och om igen i samma man!! Jag ska oxå bli det... sen.. när jag hittat den rätta:) (Snaaart hoppas jag)

Jag flyttar ner i augusti, men kommer vara I barcelona en hel del under sommaren!! Tänkte gå med i Swea, så då kanske vi syns!